fredag 20 februari 2009

Ok. Det vart ingen uppföljning på mitt förra inlägg. Så jag kan väl fylla i detaljerna nu.
Efter att morsan gjort ett arbetsprov så såg man inga nya fel på hjärtat. Istället så misstänker man att det har med hennes magkatarr att göra. Så nu ska dom göra en magundersökning.
Får hoppas att det blir bättre. Nog om morsan nu. :D

Idag är det kärlek som gäller. Jag och Elin firar 5 år idag. <3
Det är väl en bra prestation. Hon har stått ut med mig i 5 år.
Bra gjort Elin. ;)
Så idag tog vi ledigt båda två från jobbet och bara tagit det lungt.
Började dagen med en mysig och god frukost. Fortsatte sedan med lite vardagliga sysslor som städning. För att vi ska kunna slappna av ordentligt sen ikväll.
Men nu så ska vi snart åka in till Västerås och kika lite på stan. Sen ska vi käka på nån restaurang. Men *s* vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken. Det står mellan Real eller Ruffino. Real är ju väldigt fint och underbar med solnedgång över mälaren. Men Rufino har ju riktigt bra mat och bra service.
Ja, vi får se vad det blir.

Sen ikväll så vet jag inte alls vad vi ska hitta på.
Ska man hyra nån rolig film eller vad ska man göra?

Får väl återkomma till det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar